ראש האופוזיציה בתדרוך: "לא תהיה 'הפעם הבאה'"

שלמה ריזל No Comments on ראש האופוזיציה בתדרוך: "לא תהיה 'הפעם הבאה'"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד בתדרוך ל-50 שגרירי מדינות בישראל: ״זה קל לתמוך בנו עכשיו, כשאנחנו הקורבן, אבל אני לא מוכן שנמשיך להיות קורבן. לא תהיה "הפעם הבאה". אנחנו נרצה את התמיכה שלכם גם בהמשך, כשנלך להגן על עצמנו ולוודא שהצדק נעשה"

יאיר לפיד
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה לפיד מסר תדרוך ל50 שגרירי מדינות זרות על מצב המלחמה בישראל. בין שגרירי המדינות שהשתתפו: גרמניה, אוקראינה, צרפת, גרמניה, איטליה, בריטניה, ארה״ב, ברזיל, יוון, פורטוגל, לטביה, האיחוד האירופי, הונגריה, הולנד, ספרד, קפריסין,בולגריה, קוריאה, דנמרק, פיליפינים, מלטה, ירדן, קנדה, אוסטרליה, גיאורגיה, צילה, הרפובליקה הדומיניקנית, סלובקיה, פינלנד, אוסטריה, רומניה, הודו, ליטא ומדינות נוספות.

שגרירי המדינות הביעו בשם מדינותיהם תמיכה במדינת ישראל ושמעו סקירה על המצב בישראל בשעה זו מפי ראש האופוזיציה לפיד.

מדברי ראש האופוזיציה יאיר לפיד: ״אני יודע שלבכם אתנו בימים האחרונים. אני יודע שיש לנו את התמיכה שלכם. אני לא רוצה לקבל מכם את האהדה השמורה לקורבן. אני לא קורבן. ישראל היא מדינה חזקה שנתפסה ברגע של חולשה. אנחנו נדע לחזור גם מן הרגע הזה חזקים יותר וטובים יותר.

תזכרו את התמיכה הזו גם בשבוע הבא, וגם בשבוע שאחריו, כשנפעל בעזה בכל כוחנו כדי לוודא שזה לעולם לא יקרה שוב. זה קל לתמוך בנו עכשיו, כשאנחנו הקורבן, אבל אני לא מוכן להמשיך להיות קורבן. לא תהיה "הפעם הבאה". אנחנו נרצה את התמיכה שלכם גם בהמשך, כשנלך להגן על עצמנו ולוודא שהצדק נעשה.

הופתענו פעם אחת, אנחנו לא נופתע פעמיים. ישראל בשיא הדריכות והמוכנות. אנחנו לא ברגע של חולשה, אנחנו ברגע של זעם וזה יהיה רעיון רע מאוד להתעסק אתנו.
אנחנו לא מוכנים שהסטנדרטים האלה יופנו נגדנו, וישמשו כלי בלוחמה הפסיכולוגית של החמאס. הפעם אנחנו נפעל, בכל הכוח.״



0 תגובות